Jak asi víte, soud poslal České aerolinie do úpadku, spousta cestovatelů tak přemýšlí, jak od ČSA získat peníze za zakoupenou letenku zpět. Určité řešení nabízí služba ClaimCloud zajišťující kompenzace za zpožděný nebo zrušený let. Společnost právě spustila registraci cestujících, kteří mají letenky zakoupené od Českých aerolinií.
Na základě vyhodnocení situace, bude společnost (v polovině dubna) kontaktovat cestující s podrobnou nabídkou přihlášení k insolvenci. Cestující si tak nebude muset hledat vlastního advokáta a potenciálně mu společnost může získat nějakou část peněz zpět. Aktuálně se ovšem jedná pouze o registraci případu aby společnost mohla celou situaci vyhodnotit. Přičemž čím více poškozených se pomocí platformy k insolvenci přihlásí, tím větší bude šance na úspěch.
Jen pošetilý jedinec si v tomto čase kupuje letenky. To je diagnóza. Ještě několik roků budou všechny aerolinky jen kumulovat ztráty. Pokud není shůry dáno, v apatyce nekoupi.
Pokud jste platily letenku kartou tak se obraťte na svojí banku s případem zneužiti karty. Do několika týdnu budou peníze zpět na učtě
Muzu mit dotaz, pokud je letenka koupena treba pres my trip apod, nema clovek nahodou narokovat kompenzaci u mytrip? Dekuji.
Omlouvám se, že odpovídám až nyní, v tom případě se musíte obrátit přímo na prodejce. Nicméně nevím o tom, že by kdy Mytrip někomu vrátili peníze. V tomto případě raději zkuste chargeback, jak na to: https://finradar.cz/banky/reklamace-platby-kartou-v-pripade-nedodani-zbozi-ci-sluzby.html